TEXTE PE FAȚĂ
Zic ce-am de zis

CONȚINUT 100% ORIGINAL, NEINFECTAT DE „AI”

Ți-e frică de turbulențe? Să nu-ți fie.






Cum ți se pare ce-ai citit? (nu da 1 doar pentru că nu mă simpatizezi... ăsta se numește retard sever... 🙂 )

4.7 / 5. 9

Copyright și alte rahaturi: puteți prelua orice scris de mine, dacă aveți chef, dacă vreți să menționați sursa, bine, dacă nu, nu, să fiți sănătoși.
Pentru alte lămuriri, aveți aici niște „termeni”.

Share this:

Comentariile vor apărea după ce vor fi aprobate manual și, uneori, din motive obiective, poate să dureze chiar și două zile până ajung la site.

12 comentarii la „Ți-e frică de turbulențe? Să nu-ți fie.”

  1. Excelente explicații. Mulțumesc. Le-am transmis și altcuiva, mare plimbăreț.
    Cât despre aplauze, eu cred că sunt o descărcare nervoasă la sfârșit de drum. Îmi amintesc încă de un concert (Saint Saens) teribil de solicitant, când doar cu aplauzele am reușit să ne liniștim.

    Răspunde
    • Mă bucur să fie de folos. 🙂
      Da, aplauzele la aterizare sunt cam… ciudate, din punctul de vedere al echipajului. Bineînțeles că nu e niciun fel de problemă cu ele. 🙂

      Răspunde
    • În primul rând, caută pe internet „însoțitor de zbor”. Vei găsi acolo școlile unde se fac cursurile respective, condițiile de înscriere precum și costurile aferente.
      În privința angajării, va trebui să aplici la o companie aeriană care are poziții deschise. La ora actuală e penurie destul de mare de personal navigant, peste tot, așa că n-ar trebui să fie o problemă. Ca în orice job, întâi vei porni de la bază și, cu timpul, dacă îți faci treaba cum trebuie, vei avansa. În prima perioadă vei fi sub supravegherea unui coleg cu vechime, care te va îndruma și te va ajuta în orice situație.
      Legat de câștiguri, nu pot să-ți spun nimic. Va trebui să vezi ofertele de la companiile aeriene, pentru că sunt destul de diferite.
      Nu trebuie să arăți în vreun fel, atâta vreme cât ai toate mâinile, toate picioarele, toți ochii, toți dinții în gură și nu ești, de pildă, supraponderal. Trebuie să ai o anumită condiție fizică, dar nimic deosebit.

      Răspunde
  2. Ori am fost eu norocoasă, ori n-am zburat destul, ori sunt deosebit de nesimțită! Ceea ce numim noi „goluri de aer”, o cădere scurtă în gol, mie-mi provoacă euforie. Nu-mi plac decolările dacă stau pe locurile din spate, dar aterizările îmi plac, indiferent unde stau. Nu m-am gândit niciodată că avionul în care mă aflu s-ar putea prăbuși, așa că nu știu cum e frica de avion. Prefer 20 de zboruri București – Roma, față de un drum pe Transfăgărășan. O singură rută mi s-a părut iad, București – Cluj, fiindcă a fost o zgâlțîială aproape continuă și avionul bătea din aripi ca pui de porumbel care învață să zboare.
    Cred că aplauzele pasagerilor la aterizare au fost inventate tocmai de ăia care-și imaginează că orice zbor cu avionul e moarte sigură, aterizarea fără incidente e miracol. Pe considerentul ăsta, ar trebui să aplaudăm de fiecare dată când coborâm dintr-un taxi, poate chiar și dintr-un microbus intercity.

    Răspunde
    • Pe București-Cluj e aproape întotdeauna zgâlțâială pentru că se zboară deasupra munților, dar e nimica toată.
      Da, aplauzele sunt privite, în general, ca „Slavă Domnului că am aterizat și suntem în viață” și am observat că sunt tipice românilor și bulgarilor. Posibil să mă înșel eu, dar asta am văzut. De două ori au aplaudat alții, odată pe Punta Cana după o furtună care-a aruncat toate alea pe jos, era cam haos acolo și a fost de înțeles 🙂 și o dată pe San Jose, dar jumate din ei erau într-un soi de trip cu firma, exagerat de veseli. 😀
      Acuma, na, dacă se simt bine așa, let them go.

      Răspunde

Lasă un comentariu

General-Maior de Aviație Radu Theodoru
Cer Senin, domnule General!
Vă salut cu respect!

Vrei să ne spui o poveste?
Ia vezi aici. :)

COMENTARII RECENTE

Newsletter săptămânal cu textele noi